Cara Penyediaan Peniaga AirBalang Ini Dirakam Secara Sembunyi, Rmai Yg RsaJijik Tngok Tetapi Ada Yg Ckp Perkara Ni Biasa Dibuat Kbnyakan Peniaga

CARA PENYEDIAAN PENIAGA AIR BALANG INI DIRAKAM SECARA SEMBUNYI, RAMAI YANG RASA JIJIK TENGOK TETAPI ADA NETIZEN CAKAP PERKARA INI BIASA DIBUAT KEBANYAKAN PENIAGA

Men.jadi kebiasaan rakyat.Malaysia mem beli air minuman di g3rai g3rai tepi jalan atau di pasar malam. Selalu nya air yang di hindang kan itu mem.punyai pel bagai jenis serta miliki warna yang membuat kan sesiapa sahaja “terlivr”.

Baru baru ini, tvlar di m3dia s0si4l memapar.kan penjual air balang sedang mem.bancuh air ter sebut sebelum memulakan jualan.

Namun, apa yang mengejut.kan ramai adalah cara air tersebut di.bancuh menggunakan air mentah atau air paip.

VIDE0

Dalam vide0 yang di.muat naik oleh pengguna TkT0k di.kenali sebagai M0nkeyking4sia itu memapar.kan se0rang pekerja di gerai berkenaan memasuk.kan saluran air ke dalam bekas air bancuhan tersebut.

Malah, paip tersebut di ambil di.atas tanah yang pasti.nya sudah di baluti dengan k0toran namun terus di masuk kan ke dalam air balang tersebut.

Difaham.kan kejadian ter sebut berlaku di sebuah f3stival di Sarawak beberapa hari lalu.

Melihat ke ruangan k0men, rata rata warga.n3t terkejut melihat kejadian tersebut. Namun, ada juga peniaga air yang ber.pendapat bahawa tidak semua peniaga seperti itu.

Bahkan mereka juga menyata.kan bahawa perkara itu sebenar nya sudah menjadi kebiasaan buat para peniaga air minuman.

SUMBER: M0nkey.king.asia

PERHATIAN : Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*