NajibAsaddok Koyak Teruk Apabila Lelaki Ini Tanya Satu Soalan Senang Sampai Netizen Rasa Binggung

Se0rang pakar dalam bidang pe.masaran ‘k0yak’ apa bila di tanya oleh n3tizen tentang perniagaan lain yang dilakukan oleh nya selain mengadakan kursus perniagaan kepada bakal vsahawan.

Sifu ‘m4rk3ting’ em0si waktu ‘live’

Menerusia s0r0tan yang di.kongsi farqhan.c0m, menyaksi.kan respon individu terbabit apabila ditanya oleh pemilik akaun tentang perniagaan.nya.

Namun begitu, per.tanyaan pemilik akaun dianggap ‘b0d0h’ oleh individu itu membuatkan dia terkesima kerana tujuannya ber tanya sekadar ingin men getahui lanjut akan bisnes yang telah diusaha.kan.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Pak Rage (@pakrage111)

‘Saya cuma tanya je’

Demikian kerana ter tanya tanya akan kejayaan.nya sehingga diiktiraf menjadi pakar dalam bidang ber kenaan hanya dengan mengadakan seminar atau kursus yang dilaksanakan, walhal tiada pengalaman dalam bidang bisnes.

‘Sebagai ketua bisnes, kita perlu menjadi c0ntoh…macam saya, saya ada kurier hub, ada bisnes Rfid”

‘Kalau Encik Najib ada real bisnes yang sudah berjaya, sebagai contoh dalam bidang F&B, orang lain yang dalam bidang F&B bolehlah ikut cara Encik Najib.’

‘Saya cuma nak tahu apa bisnes Encik Najib supaya menjadi contoh pada orang’

“Cepat k0yak rupanya…”

Menjengah ke ruangan k0men, ramai ketawa melihat resp0n individu tersebut selain akui dirinya tidak profesional dan cepat ‘k0yak’, walhal tiada yang sensitif pun terhadap per.tanyaan yang diajukan.

SUMBER:farqhan.c0m Via Redaksi

PERHATIAN : Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*