BeIi Barang Dapur Cecah RM3OO, lsteri terdiam suami marah2 kata boros

Sudah menjadi tanggungjawab suami memberi nafkah kepada keluarganya, termasuklah menyediakan keperluan rumah seperti makanan dan pakaian anak bini.

RAKAMAN VIDEO ADA DI BAWAH SEKALI

Membebel kata isteri boros

Namun begitu, berbeza pula dengan situasi yang menimpa wanita ini bilamana suaminya bersikap sebaliknya ketika melihat dia sedang mengemas keperluan dapur di peti ais.

Dia yang sibuk merakam, tanpa serba salah memarahi isterinya kerana berbelanja terlalu berlebihan sehingga dianggap boros.

Bagaimanapun, sang isteri tidak membalas leteran suami sebaliknya lebih memilih untuk mendiamkan diri sahaja.

“RM 300 je pun!”

Menurut sumber, jumlah keseluruhan perbelanjaan isterinya menggunakan nilai mata wang Malaysia adalah sebanyak RM300.

“Jangan kedekutlah”

Sementara itu, meninjau pula ke ruangan komen, ramai luah kesian mengenangkan nasib wanita berkenaan kerana memiliki suami yang berkira.

Antara komen netizen :

“Yang di beli tu untok keluarga, dah memang jadi biasa waktu sekarang ni,kalau belanja sampai macam itu duit nya. Tak perlu marah marah bang,itu sebetul nya nafkah yang di tuntut dari kita bang.

Saya selalu teman kan Cik isteri belanja,jadi menang tahu benar harga barang hari ini. Itu dah bagus jugak,kalau tengok bill nya berjela jugak nampak nya.

Semua yang di beli keperluan rumah tangga,bukan beli baju atau alat solek,sedang itu jugak termasok nafkah bang.Sekadar beri pandangan,isteri kita pun ada maruah nya.” – Hanil

“300 je pon bkn hbs 1k… Apa la suami mcm ni… Brg dapur aq beli sendiri sebulan bajet RM450 – RM550 brg kering saje,blom lg brg basah seminggu sekali mcm ayam,ikan dan sayur2… Kot ye pon bini beli tu pon nak bg anak & laki dia mkn jgk..suami mcm apa ini” – Irfan

“Sekarang harga barang dapur mmg RM300 atau lebih.Saya setiap bulan buat belanja dapur itulah average nya.Single baikpun bersuami isteri mmg tak kurang dari ni belanja dapur.Kalau mampu cari paku pakis paku uban paku midin di tepi2 jalan atau hutan tu boleh juga kawal belanja tu.” – Joseph

Meskipun, video tersebut mungkin sebahagian daripada ‘content’, tetapi warganet beranggapan hal itu tidak wajar dilakukan.

Tonton Video : SILA KLIK DI SINI

Sumber T1kt0k

PERHATIAN : Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*